Middagje strand

Wat doe je als je een hele ochtend op een quad door de bergen hebt gereden? In ons geval.. ga je dan een middagje luieren op het strand. De zee is nog wel wat frisjes rond deze tijd van het jaar maar dat weerhoudt man en kinderen niet om een duik te nemen in het koele water.


Het strand wordt met de dag drukker bezocht merk ik. De strandstoelen en parasolletjes nemen steeds meer stranddelen over en er worden forse prijzen gerekend voor een paar uur ligbed. 2 Ligbedden met parasol kostte nu 7 euro en het was al middag..Dat was ook de laatste keer dus. Ik pak wel mijn handdoek voortaan want ik vind het best wel duur.


Met factor 50 aan zonnenbrandcreme op het lijf lig ik met mijn nieuwste Psychologie Magazine onder een parasolletje af en toe de rest van het gezin gade te slaan in de zee. Zelf ga ik er niet in. Ik vind het al koud als er tot mijn enkels in sta en verder als dat ga ik niet. Zo warm is het nou ook weer niet.



Het is een heerlijk warme dag vandaag en elke dag loopt de temperatuur nu een graad op. Inmiddels is het een graad of 24 in de schaduw. Een verkoelende zeebries is dan wel aangenaam.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!